Založ si blog

O tom, kde žijú prasatá

 

Keď som bol malý, prasatá žili v chlievoch. Výnimkou boli len tri malé prasiatka z rozprávky, ale tie som videl len v knižke, naživo nikdy. Keď som vyrástol, všimol som si, že chlievy, a s nimi aj prasatá miznú, je ich stále menej. Dokonca aj bravčové mäso je potrebné dovážať až zďaleka, počul som, že dokonca až z Vietnamu. Z toho vyplýva, že prasatá vlastne potrebujeme, takže sa čudujem, že prečo miznú a zaujímalo ma, kam vlastne tie prasatá miznú. Keď som po tých zmiznutých prasatách začal pátrať, došiel som k prekvapivému poznatku. Zistil som, že prasatá sú hore. Ešte neviem, kde to presne je, ale sú hore. Počul som ľudí ako vravia, že tie prasatá hore si zas niečo na nich vymysleli, že tie prasatá hore nerobia nič len kradnú a na otázku „ako sa máš“ som počul odpoveď, že nie tak dobre, ako tie prasatá hore. Tak som to vlastne zistil. Ale dopyt po bravčovom nasvedčuje tomu, že my prasatá nepotrebujeme niekde hore, ale v chlievoch. Ako sa tam hore dostali, kto a ako ich tam nainštaloval, kto je zodpovedný za to, že prasatá nie sú v chlievoch? Komu sa vlastne treba poďakovať za to, že sa niekto, či už prasa alebo nie, dostal hore? Keď na to prídete skôr ako ja, dajte mi vedieť.

j.s.

 

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Russia International Women's Day

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1800x
Priemerná čítanosť článkov: 1800x

Autor blogu

Kategórie

Archív